Общи

Как да се регистрирам в сайта

В главното меню на сайта (горе в дясно) ще видите линк "Вход". Като кликнете на линка ще стигнете до опцията "Нова регистрация", където трябва да попълните вашите данни. Последната стъпка от регистрацията е да отбележете като какъв потребител се регистрирате.

Важно! Веднъж регистрирани в сайта може да изберете от регистрирания първоначално тип потребител.

Вход

В главното меню на сайта (горе в дясно) ще видите линк "Вход". Като кликнете на линка ще имате възможност да влезете в сайта с избран от вас тип потребител, което ви дава достъп до специфични функционалности.

Забравена парола

Забравих паролата си – какво трябва да направя?
В главното меню на сайта (горе в дясно) ще видите линк "Вход". Като кликнете на линка ще стигнете до "Забравена парола". Тази опция ви дава възможност да заявите нова парола на посочен от вас емейл. След като въведете емейла си, моля следвайте инструкциите.

Редакция на профил

Отидете на "Профил" в главното меню и въведете промените, които желаете.

Как да кача профилна снимка?

В главното меню "Профил" имате опция "Профилна снимка". Може да качвате и изтривате профилната си снимка по всяко време.

Рейтинг на фирми и служители

Може да давате рейтинг на фирма в меню "Профил”  като служител или на служители в меню "Профил” като работодател.

Изтриване на профил

Ако желаете да изтриете вашия профил от сайта, отидете на "Профил" > "Редакция на вашият профил"  и най-долу на страницита ще видите опцията "Изтриване на профил". За да изтриете профила си е необходимо да потвърдите няколко пъти, след което заедно с профила ви, ще бъдат изтрити и всички ваши данни от системата.

Кога получаваме смс и кога емейл?

Ще получавате смс при наличието на подходяща за вас обява за работа и/или заявка за контакт от работодател. (Трябва да сте посочили "Телефон” като предпочитан начин за комуникация).
Ще получавате емейл за всяко известие в сайта. Може да се отпишете от получаването на емейли от линка най-долу в получения емейл.

Служители

Как да намеря работа?

Отидете на главното меню "Намери работа". За ваше улеснение може да ползвате филтъра горе вдясно и да селектирате офертите за работа по местоположение, тип, работно място и ключова дума.

Как мога да кандидатствам по дадена обява?

След като изберете обявата, по която желаете да кандидатствате натиснете бутона "Кандидатствай по тази обява" . Попълнете вашите данни и прикачете CV от вашия компютър или мобилно устройство. Ако желаете може да изпратите и съобщение или мотивационно писмо.

Как да разбера къде съм кандидатствал/а?

Отидете на главното меню "Профил" > "История на кандидатстване" и разгледайте обявите, по които сте кандиставали. Към всяка обява имате бутон за подробна информация.

Къде мога да въдеда професионалните ми умения?

Отидете на главното меню "Профил" > "Редакция на  Вашият профил".
Препоръчително е да въведете  по-подробна  информация за вашия професионален опит, за да бъдете по-лесно откриваем от работодателите и да имате по-големи шансове за предложение за работа.

Как изглежда профила ми пред работодателите?

За да видите как ви виждат работодателите, отидете на меню "Профил" > "Преглед на публичния Ви профил".

Какво е лична информация и кой може да я вижда?

Това са личните ви данни (име, емейл,телефон и информация за вашата нетрудоспособност). 
Личната ви информация може да бъде видяна от всеки работодател, ако сте отбелязали Отворен в "Редакция на профил" > "Кой може да вижда личната ми информация". В случай, че желаете тази информация да бъде Заключена, тя ще бъде достъпна само за фирми, по чиито обяви сте кандиствали или такива, които са ви изпратили заявка за контакт и сте я одобрили.

Какво е заявка за контакт?

Ако имате изпратена заявка за контакт от работодател, ще получите известие по емейл /или смс, както и нотификация в главното меню "Още" > "Заявки за контакт". Може да приемете или откажете дадена заявка. Ако приемете заявката за контакт, фирмата ще може да види вашата лична информация.

Получаване на известия за подходяща позиция

Ще получите емейл и/или смс когато има подходяща за вас позиция. Дали една позиция е подходяща се определя по местоположението и квалификацията, които сте попълнили в профила си.

Предлагащи работа

Как да публикувам обява?

Може да публикувате обява от главното меню "Моите обяви” > "Добави обява”.

Как да видя моите обяви?

Може да видите вашите публикувани обяви от меню "Моите обяви” или от "Профил” > "Моите фирми”.
За да имате достъп до "Моите фирми”, преди това трябва да сте регистрирали фирма.

Как да регистрирам моята фирма в сайта?

Може да регистрирате една или повече фирми от "Профил” > "Моите фирми” > "Добави”.

Как да намеря служител?

В главното меню "Намери служител” може да търсите служители с помощта на филтър или по карта.

Защо не виждам личните данни на даден потребител?

Ако не виждате личните данни на даден потребител означава, че той е избрал да не се виждат без одобрена заявка за контакт.

Как да видя личните данни на потребителите, които са ги скрили?

За да видите скритите лични данни на даден потребител е необходимо да му изпратите Заявка за контакт от меню "Още” и той да я одобри.

Как да видя кандидатите по моя обява?

Може да видите  кандидатите по дадена ваша обява от главното меню "Моите обяви”. В полето Кандидатствали  ще видите бройката кандидаствали по обява. Като кликнете на нея ще стигнете до всяка една индивидуална кандидатура.

Ще получа ли известие за кандидатура по моя обява?

Ще получите известие за нова кандидатура  фирмения емейл. В случай, че не сте въвели фирмен емейл ще получите известието на личния емейл.

Известия за подходящ кандидат

Ще получите емейл известие при наличие на подходящ кандидат. Подходящ кандидат се определя от вашите преференции за местоположение и професия.

Как да кача лого на фирма?

Може да качите лого на ваша фирма от "Профил” > "Моите Фирми” > "Прикачване на лого”.

Премиум

Как да стана премиум потребител?

За да видите премиум пакетите, които може да закупите, влезте в профила си от главното меню > "Премиум”. Изберете пакета, който желаете да закупите и въведете данните си за фактура в случай, че са различни от предварително зададените от вас. След потвърждение на заявката за покупка кликнете на "Платежна информация”

Как да видя историята на плащанията?

Влезте в "Профил” > ”Премиум” > ”История на заявки и плащания”. В списък ще видите всички ваши заявки за премиум пакети както и информация за това дали са платени и активни. Имате възможност да изтриете заявена и неплатена заявка за премиум пакет.

Как ще разбера, че премиума е изтекъл?

5 дена преди изтичане на премиум пакета, ще получите предизвестие по емейл. Също така може да видите дали имате активен пакет от "Профил” > ”Премиум” > ”История на заявки и плащания”.

Как се плаща премиум?

Премиум може да бъде платен само по банков път с платежно нареждане. След потвърждение на заявката за покупка кликнете на "Платежна информация”, за да получите необходимите данни за платежно нареждане по банков път.
След като получим и одобрим плащането, ще получите известие по емейл и ще може да активирате премиум пакета си.
Ще получите също така известие когато фактурата за покупката е готова и качена в профила ви.